عزيزا... سيفي فرماندار در جلسه شوراي هماهنگي فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت:دشمنان در صدد مي باشند با رواج مواد مخدر اراده ي جوانان كشور را سست نمايند.

عزيزا... سيفي در اين جلسه با بيان اينكه رواج اعتياد حربه ي كشورهاي مستكبر براي مقابله با اراده ي جوانان ايراني است گفت: كشورهاي غربي به خصوص استكبار جهاني براي مقابله با پيشرفتهاي ملت ايران دست به حربه هاي مختلف زده است كه از مهم ترين آنها رواج اعتياد و مواد مخدر است كه سعي دارد جوانان را به بلاي خانمان سوز اعتياد كشيده و از اين طريق اراده ي اين قشر از جامعه را سست نمايد.
فرماندار با اشاره به بحث مهاجرت و وجود افراد غير بومي و مهاجرين خارجي در شهرستان تصريح كرد مهمترين كار در اين راستا پيشگيري مي باشد تا نياز به درمان ومبارز ه نباشد.
رئيس شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد با تأكيد به اينكه ریشه کنی مواد مخدر در ایران، به عزم ملّی نیاز دارد خاطر نشان كرد: وظیفه تبلیغ درباره اثرات سوء مواد مخدر و  اعتیاد، به چند نهاد خاص محدود نمی شود؛ بلکه این امر باید در همه اركان اجتماع صورت پذيرد.
وي با اعلام اينكه نيروهاي انتظامي و امنيتي در زمينه مبارزه با مواد مخدر پيشقدم بوده اند تصريح كرد بايد با توزيع كنندگان و سر باندهاي مواد مخدر كه مبادرت به ورود مواد افيوني به داخل كشور مي‌كنند به شدت برخورد شود.
در ادامه اين جلسه  سردار دشتي دبير شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با توجه به نيازي كه احساس شده است شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ها نيز تشكيل شده است و بحمدا... تا كنون نتايج خوبي در اين رابطه بدست آمده است.
وي افزود: در سال گذشته يزد در زمره بهترين استانها در مبارزه با مواد مخدر بوده است.
دشتي خاطر نشان كرد: حدود نود مركز در ماني ترك اعتياد در استان داير مي باشد كه 200 نفر از پزشكان در اين مراكز در حال فعاليت مي باشند.
سيفي در پايان از تلاشهاي صورت گرفته در زمينه مبارزه با مواد مخدر تقدير كرد و اظهار نمود بايد براساس يك برنامه ي صحيح و براي رسيدن به يك جامعه عاري از اعتياد ومواد مخدر گام برداريم.
در اين جلسه سرهنگ محمد رضا طالب پور فرمانده انتظامي شهرستان يزد به عنوان دبير شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان منصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا